Zarządzenie Nr 81/0050/2018 Burmistrza Miasta Oława z dnia 11.07.2018 w sprawie powołania Komisji do odbioru zadania mającego na celu poprawę bezpieczeństwa pieszych pt: „Modernizację chodnika na ul. Iwaszkiewicza skrzyżowanie przed sklepem Jakub)” (działki nr 45/2; 1/2 AM-58). Umowa nr: INW 74/P/2018 

 

 

 

Załączniki

Zarządzenie 81-odbiór zad. modern chodnika.doc

Data: 2018-07-13 14:39:09 Rozmiar: 18.5k Format: .doc Pobierz
Liczba odwiedzin : 18
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miejski w Oławie
Osoba wprowadzająca informację : Sylwia Kędzierska
Osoba odpowiedzialna za informację : Tadeusz Kułakowski
Czas wytworzenia: 2018-07-11 14:39:09
Czas publikacji: 2018-07-13 14:39:09
Data przeniesienia do archiwum: Brak