ࡱ> ^bjbj4r.* * 8lGD(}((S|U|U|U|U|U|U|$ Vy|iy||^S|S|ox|sN?||0(}_s:xxz y|y|(}* + U:Burmistrz Miasta OBawa ogBasza nabr na wolne stanowisko urzdnicze Inspektor ds. inwestycji i remontw Nazwa i adres jednostki: Urzd Miejski w OBawie, pl. Zamkowy 15, WydziaB Rozwoju Gospodarczego, inwestycji i ZamwieD Publicznych II. Wymagania niezbdne: WyksztaBcenie: wy|sze, kierunek  budownictwo lub pokrewne. Znajomo[ przepisw ustaw: prawo budowalne, o samorzdzie gminnym, pracownikach samorzdowych oraz oglnych zasad kosztorysowania i prawa zamwieD publicznych. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mog ubiega si rwnie| osoby nieposiadajce obywatelstwa polskiego, speBniajce wymagania zapisane w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorzdowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202). Praktyczna znajomo[ obsBugi komputera: pakiet MS Office, Internet. PeBna zdolno[ do czynno[ci prawnych oraz korzystanie z peBni praw publicznych. Niekaralno[ za umy[lne przestpstwo [cigane z oskar|enia publicznego lub umy[lne przestpstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Co najmniej 3-letni sta| pracy III. Wymagania dodatkowe: Posiadanie uprawnieD budowlanych do kierowania robotami budowlanym Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno[ci cywilnej osb peBnicych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Umiejtno[ pracy w zespole. Kreatywno[ i dobra organizacja pracy wBasnej. Umiejtno[ samodzielnego podejmowania decyzji i caBo[ciowe postrzeganie problemw. Dyspozycyjno[, komunikatywno[. Odporno[ psychiczna na trudne sytuacje zawodowe. Prawo jazdy kat. B. IV. Zakres wykonywanych zadaD na stanowisku: Prowadzenie zadaD w zakresie realizacji remontw i inwestycji obiektw o[wiatowych: - planowanie zadaD, - uzyskanie stosownych zezwoleD na wykonywanie robt budowlanych, - przygotowanie dokumentw niezbdnych do przeprowadzenia procedury przetargw zgodnie z ustaw Prawo zamwieD publicznych, - przygotowywanie umw z wykonawcami, - prowadzenie spraw zwizanych z realizacj inwestycji, - nadzr nad realizacj inwestycji, - udziaB w czynno[ciach odbiorowych i rozliczenia inwestycji z wykonawcami. Opracowywanie wsplnie z wydziaBami merytorycznymi zaBo|eD inwestycji. Merytoryczne weryfikowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Gromadzenie informacji o potrzebach realizacji inwestycji i remontw. WspBdziaBanie ze stanowiskiem ds. zamwieD publicznych i wydziaBami merytorycznymi przy przeprowadzaniu przetargw, zgodnie z ustaw Prawo zamwieD publicznych. Sprawowanie kontroli z ramienia Urzdu Miejskiego na prowadzonych inwestycjach oraz remontach. PeBnienie funkcji inspektora nadzoru, w zakresie posiadanych uprawnieD budowlanych, w odniesieniu do robt budowlanych, ktrych koszt realizacji nie przekracza kwoty 30 tys. EURO. Organizowanie odbioru robt przy wspBudziale przyszBych u|ytkownikw. Przekazywanie wykonanej inwestycji wydziaBowi merytorycznie odpowiedzialnemu lub u|ytkownikowi. Prowadzenie bie|cej kontroli wykorzystania [rodkw finansowych zadania, przy [cisBej wspBpracy, w tym zakresie, z WydziaBem Finansowym. Przygotowywanie pBrocznej i rocznej inwentaryzacji zaawansowania zadaD. Sporzdzanie dowodw PT-OT i przekazywanie na majtek trwaBy inwestycji u|ytkownikowi. Prowadzenie spraw zwizanych z rkojmia za wady, dopilnowywanie terminw przegldw gwarancyjnych, kontrolowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie usterek. V. Wymagane dokumenty: {yciorys (CV), kwestionariusz osobowy* List motywacyjny Kopie dokumentw potwierdzajcych: wyksztaBcenie i sta| pracy, do[wiadczenie zawodowe posiadanie dodatkowych kwalifikacji Podpisane odrcznie o[wiadczenie kandydata o tym, |e: posiada peBn zdolno[ do czynno[ci prawnych oraz korzysta z peBni praw publicznych nie jest skazany prawomocnym wyrokiem sdu za umy[lne przestpstwo [cigane z oskar|enia publicznego lub umy[lne przestpstwo skarbowe*. VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Miejsce i stanowisko pracy Miejsce pracy w budynku ratusza. Stanowisko pracy zwizane jest z prac przy komputerze (powy|ej poBowy wymiaru czasu pracy), prac w wymuszonej pozycji ciaBa, ,.0<Z^`t < tk_RE7h Vhx 0J5CJaJhc'hx 0JCJaJhc'h0JCJaJh$Lhh)5OJQJhn!5OJQJhY9h#=5OJQJhY9hY95OJQJhc'hZ5OJQJhc'hOJQJh#=hx OJQJh#=hNOJQJh$LOJQJhc'hx OJQJhc'hNOJQJhc'hyHOJQJhc'hn;OJQJh#=OJQJhc'hH\OJQJ.`\  k$ & F7d^7`a$gdn!$ & F7d^7`a$gd? dgdc'[$\$^gd$L & F[$\$^`gd$L [$\$gdc' $da$gd$L $da$gd#= $da$gdc' < B Z \ l    @ P R T V l ʼzogogo_WoLAhn!hn!OJQJhn!hb@%OJQJhQlOJQJhn!OJQJh?OJQJhb@%hb@%OJQJhb@%OJQJhc'h5OJQJhc'hx 5OJQJhc'hx OJQJhc'hx 0JOJQJh$L0JOJQJh Vhx 5CJ\aJhn!0J5CJaJh Vh$L0J5CJaJh Vh#=0J5CJaJh Vh+`0J5CJaJ F VXb :ĹvkkvcXMBXhQlhn!OJQJhQlhQlOJQJhQlh4?5OJQJhROJQJhc'hROJQJhc'h[dOJQJh[dOJQJhghROJQJhgh[dOJQJhhgOJQJhhOJQJnHtHhn!hOJQJhn!hgOJQJhn!hROJQJhn!h[dOJQJhn!hn!OJQJhn!OJQJhz0OJQJ X:nv}dd$ & F 7Ld`La$gd $ & F 77d^7`a$gd  & F 7L`Lgd dgdc'$ & F7d^7`a$gd4?5$ & F7d^7`a$gd?$ & F7d^7`a$gd :<>nFͿͮ~m[[L=L=L=h,SOJPJQJ\nHtHhn!OJPJQJ\nHtH#hc'hZ5OJPJQJnHtH hRh@kOJPJQJnHtH hRh[dOJPJQJnHtH hRh?OJPJQJnHtHhQlOJPJQJnHtH hQlhQlOJPJQJnHtHh OJPJQJnHtH h h OJPJQJnHtHh`5OJPJQJnHtH#hRhZ5OJPJQJnHtHv`FR2DB$rd^`ra$gdz0$7d^7a$gdz0$ & F$7d^7`a$gdz0 dgdc'$ & F 7Ld`La$gd \^2$"&"R"T"d"n"""""""# #&#@#ủvk`kvkvkUMkBhc'hOJQJhjOJQJhc'hOOJQJhc'huOJQJhc'hx OJQJhc'hjSBOJQJ h4G9hx OJPJQJnHtHh4G9hx 5OJQJhVg5OJQJ&hn!hn!6OJPJQJ\nHtH#hn!hn!OJPJQJ\nHtH&h,Sh,S6OJPJQJ\nHtHh,SOJPJQJ\nHtHhz0OJPJQJ\nHtHB8 $"&"T""" #r##&$$ & F%d^`a$gdz0$ & FWd^`Wa$gd$"n $da$gd4G9$ & F$da$gdn!$ & F$7d^7`a$gdz0@#p####&$($4$d$$$$$$$*%R%d%f%%%%%%%&(&4&J&L&\&v&&&ʿʩʿʿʞʞʓʇ~rrfr]rUh,SOJQJh,S5OJQJhc'h5OJQJhc'h=K5OJQJh`5OJQJhc'hdh5OJQJhc'h.rOJQJhc'h%OJQJhc'h;.OJQJhc'hjSBOJQJhc'hAeOJQJhc'h]OJQJhc'h]>*OJQJhc'hjSB>*OJQJhc'hx OJQJh$LOJQJ!&$$%L&&AAA@BBDEPF H$ & F!d^`a$gdY9m$$d^a$gdzq$d^a$gd,S$d^a$gd`Z`$d^a$gdc'$ & F& d^`a$gdz0 &&&0'z'~''@L@@@@@RATAbAAAAAAAAAAAAA B@BE⼴ȴ⼫pbPp#hY9hY95CJOJPJQJaJh,SCJOJPJQJaJ hY9hY9CJOJPJQJaJhzqhY95OJQJhzq5OJQJh`5OJQJhc'hm5OJQJhY95OJQJhc'OJQJhc'h5OJQJhz0OJQJhYOJQJUhn!OJQJhc'hOJQJh,SOJQJhc'hEOJQJprzemieszczaniem si wewntrz budynku i poza nim (przeprowadzanie wizji w terenie prowadzonych inwestycji) oraz obsBug klienta (kontakt bezpo[redni oraz telefoniczny). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. VII. Informacje dodatkowe: Przewidywany termin zatrudnienia marzec 2019 r. I umow o prac zawiera si na czas okre[lony (6 miesicy). W przypadku osb, po raz pierwszy podejmujcych prac na stanowisku urzdniczym, w czasie trwania tej umowy organizuje si sBu|b przygotowawcz, koDczc si egzaminem, ktrego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje si zawarcie kolejnej umowy na czas nieokre[lony, bez przeprowadzania kolejnego naboru, je|eli pracownik sprosta oczekiwaniom pracodawcy. Obowizek podania danych osobowych wynika art. 22 kodeksu pracy. W styczniu 2019 r., wskaznik zatrudnienia w Urzdzie Miejskim w OBawie osb niepeBnosprawnych, w rozumieniu przepisw o rehabilitacji zawodowej i spoBecznej oraz zatrudnianiu osb niepeBnosprawnych, wynisB powy|ej 6 %. Pracownik samorzdowy zatrudniony na powy|szym stanowisku nie mo|e wykonywa zaj pozostajcych w sprzeczno[ci lub zwizanych z zajciami, ktre wykonuje w ramach obowizkw sBu|bowych, wywoBujcych uzasadnione podejrzenie o stronniczo[ lub interesowno[ oraz zaj sprzecznych z obowizkami wynikajcymi z ustawy o pracownikach samorzdowych. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta OBawa, pl. Zamkowy 15, 55-200 OBawa; Celem zebrania danych osobowych oraz ich przetwarzania jest realizacja procedury naboru na wolne stanowisko urzdnicze oraz zawarcia umowy o prac; Kandydatowi przysBuguje prawo: dostpu do danych osobowych; ich poprawiania, sprostowania, usunicia lub ograniczenia przetwarzania; do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; wniesienia skargi (w przypadku popeBnienia domniemanego naruszenia ochrony danych osobowych) do Prezesa Urzdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mo|na kontaktowa si pod adresem pocztowym Administratora lub adresem mailowym:  HYPERLINK "mailto:iodo@um.olawa.pl" iodo@um.olawa.pl. Dane nie bd przekazywane innym odbiorcom oraz do paDstwa trzeciego ani organizacji midzynarodowej. Dane bd przechowywane przez okres okre[lony w Zarzdzeniu nr 9/0152/09 Burmistrza Miasta OBawa z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie ustalenia procedury naboru pracownikw na wolne stanowiska urzdnicze w Urzdzie Miejskim w OBawie ze zmianami (dostpnym w Biuletynie Informacji Publicznej:  HYPERLINK "http://www.bip.um.olawa.pl" www.bip.um.olawa.pl) Dane osobowe bd przetwarzane w celach rekrutacyjnych (zatrudnienia) w zbiorze kandydatw do pracy. Komplet dokumentw nale|y dostarczy w zamknitej kopercie, do Urzdu Miejskiego lub przesBa za po[rednictwem poczty, w terminie do 25 lutego 2019 r. na adres: Urzd Miejski w OBawie, pl. Zamkowy 15, z podaniem imienia, nazwiska, adresu oraz z dopiskiem na kopercie:  Nabr na stanowisko Inspektor ds. inwestycji i remontw . Uwaga: O zakwalifikowaniu do II etapu naboru  pisemnego testu ze znajomo[ci ww. przepisw ustaw oraz rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci speBniajcy wymagania formalne okre[lone w ogBoszeniu o naborze zostan powiadomieni drog e-mail i telefonicznie. Dokumenty skBadane w jzyku obcym nale|y zBo|y wraz z tBumaczeniem na jzyk polski. Oferty, ktre wpByn do Urzdu niekompletne lub po wy|ej wskazanym terminie nie bd rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bdzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.um.olawa.pl) oraz na tablicy ogBoszeD w Urzdzie Miejskim w OBawie (pl. Zamkowy 15). * wzr o[wiadczenia kandydata o niekaralno[ci, zdolno[ci do czynno[ci prawnych oraz kwestionariusza osobowego znajduje si na stronie www.bip.um.olawa.pl w zakBadce Urzd Miejski/Praca. Burmistrz Miasta /-/Tomasz Frischmann     Strona PAGE3 z NUMPAGES3 EETFnFH HJJzK|KLLLLMM*B*CJOJPJQJaJnHphtH4jhY9hY96CJOJPJQJUaJnHtH.hY9hY96CJOJPJQJ]aJnHtH#hY9hY96CJOJPJQJaJ+hY9hY96CJOJPJQJaJnHtH$hY9hY9CJOJQJaJnHtHhY9CJOJPJQJaJ hY9hY9CJOJPJQJaJ)hY9hY9B*CJOJPJQJaJph HJ|KLLMM NXOPQPTUUWWW $da$gdc'$ & F"7d^7`a$gdY9$ & F Vd^`Va$gdY9$ & F d^`a$gdY9QQQQJRLRSS"T$TJTLTNTUUU U&U.UDUhUUUUUV V&VҿҤҤrj_T_T_ITI_TIThc'h%OJQJhc'hOJQJhc'hxeOJQJhY9OJQJ+hY9hY96CJOJPJQJaJnHtH7hY9hY96>*B*CJOJPJQJaJnHphtH4jhY9hY96CJOJPJQJUaJnHtH%hz06CJOJPJQJaJnHtH+hY9hY96CJOJPJQJaJnHtH.hY9hY96CJOJPJQJ]aJnHtH&V(V*V0VFVLVNVVVVVVV WW W:WWHWNWPWfWzWWļıļseWLAh$L56OJQJhY956OJQJhc'hWE56OJQJhc'h+`56OJQJhc'hx 56OJQJhc'h;.56OJQJhc'h5OJQJhc'hx OJQJhc'hyHOJQJhc'hHOJQJhc'OJQJhc'hOJQJhc'hxeOJQJh`Z`h!5OJQJh'*5OJQJhY95OJQJhYOJQJWWWWWWWWWXXXY4Y6YYYYYXZZZZ[[|[ѿttbJ.hc'hz!5>*CJOJPJQJaJnHtH"hc'CJOJPJQJaJnHtH"h4?5CJOJPJQJaJnHtH(hc'hjSBCJOJPJQJaJnHtHhc'hz!CJOJQJaJ(hc'hz!CJOJPJQJaJnHtH"hY9CJOJPJQJaJnHtHhc'hc'OJQJh4?556OJQJhc'hZ56OJQJh,S56OJQJWYZZ [~\\]]]^F^J^L^P^R^V^X^\^^^^^^^$a$ dgdc'$d^`a$gdc'$ & F d^`a$gdc'|[[~\\]]]]] ^^^^"^D^F^H^L^N^R^T^X^Z^^^l^ʻxpeZRNRNRNRNJhc'h)jh)Uhc'hWOJQJhc'hEOJQJhVgOJQJh VOJQJhgQOJQJh OJQJhc'hOJQJh`Z`hu6CJOJQJaJh`Z`h6CJOJQJaJhc'hCJOJQJaJhc'h5OJQJ(hc'hjSBCJOJPJQJaJnHtH(hc'h_CJOJPJQJaJnHtHl^n^v^x^z^|^^^^^^^^^^^hc'hWOJQJh)h6hc'h'*5\mHnHu hc'5\jhc'5CJU\aJ^^ dgdc'21h:pn;. A!"#$% j 666666666vvvvvvvvv666666>6666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ OJPJQJ_HmHnHsHtHN`N Normalny dCJ_HaJmHsHtH JA J Domy[lna czcionka akapituPiP 0 Standardowy4 l4a ,k , 0 Bez listy ZOZ x style13ddd[$\$CJOJPJQJ^JaJtH4W`4 x ` Pogrubienie5\h^@h x 0Normalny (Web)ddd[$\$CJOJPJQJ^JaJtHT@"T x Akapit z list ^m$OJPJQJ^J8U`18 m0 HiperBcze >*B*phN'`AN m0OdwoBanie do komentarzaCJaJD@RD m0Tekst komentarzaCJaJFoaF m0Tekst komentarza ZnaktH Bj@QRB m0Temat komentarza5\LoL m0Temat komentarza Znak 5\tH P@P m0 Tekst dymka dCJOJQJ^JaJPoP m0Tekst dymka ZnakCJOJQJ^JaJtH 88 c'0NagBwek  p#>o> c'0 NagBwek Znak CJaJtH 4 @4 c'0Stopka  p#:o: c'0 Stopka Znak CJaJtH PK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭VFMG.|H" rxx5aKFXKS1,G-TNz b1UB8;^e9nNӨZ=dwqŷ7͠iލ.éIB'º;z~ݡOCQJ ˦96M .*!ޞovngUVo UYC<7^S*C0ױDzRA#8ꍉU47U6K|Ptu̹'Yv@~ !E1 ۰Nh4Of**byp/36Ĵ^NhwQV5nhϿ~Tڲ7ac$bL.Xܢ5w97[ Cֳ6|O(c5c4-h܇EMnUD !~`ϘJ0A?My71e1ۭ.Ѣ-4RUn{uSLɟ)nL \BuB7Ji\Cbw@m/k_֜aΒjFHP؏T,مdf|,Yd̬#r@PU(T7$ow<缂Frz:Y'[`߇@ST滪7_ǬFQ Zyٿ ڎ`rPh1,QWIDANT~AoE)C3`]dm2iVֵ褽Vl 3r ---0< :@#&EQ&VW|[l^^023467 vB&$ HW^^158+<3XX')0!8@0(  B S  ?    146DEE  7!!-.MNstff2JLM    "./0014$yIFd6b*%~(%a^:JV5ۄ bn[  n h-i7) !g P(#)@W3T C/8h~b:`]pB {'F"誻K"$LFuMOa^'y=P#I;*Q~p"F]ڢq6_gd`LX-hFbnz+olvE#tܨ"wZJtxDS yBOgR>gM-Kg6MgNNSPgwKXgn`gLagg9+rgL$x<4$z<4`Ql WE>$Ln!PJi?Bdz!:"#b@%a%c'h)'*Ey*Q,;.z0xm34?54G9n;JT>?jSB>*C)HieHEtHvPgQzQ,S ViXZ;Z-[d]+``Z`*b eAexeVgi hdhvYj_jm$"nLOpiqzq.ru=vKxG{q{N|(~] yHK)[db#=EH?=utY9WS_%U_M9Og`:=KRDx{ogx fuMN6R9Y!w1<PLlo@kjUH\@d 3"&@UnknownG.[x Times New Roman5Symbol3. .Cx Arial7.*{$ Calibri5. .[`)Tahoma?= * Courier New;WingdingsA$BCambria Math"q;rZr'Zr'n8n8!0 3QHP $Px 2!xx  W.BrusiBo Wanda BrusiBo$                           ! " # Oh+'0x  ( 4 @ LX`hp W.Brusio Normal.dotmWanda Brusio6Microsoft Office Word@_@.@ }@.n՜.+,D՜.+,@ hp  Hewlett-Packard Company8  Tytu 8@ _PID_HLINKSA e;http://www.bip.um.olawa.pl/$]mailto:iodo@um.olawa.pl  !"#$%&'()*+,-./0123456789;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{}~Root Entry F1Table:WordDocument4rSummaryInformation(|DocumentSummaryInformation8CompObj{  F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q